...تا أوابی حفیظ

...تا أوابی حفیظ

ترتیب زمانی نوشته ها را از بایگانی ماهانه بیابید
......................................................................
آن که او به غمت دل بندد چون من کیست؟

ناز تو یا ... بیش از این بهر چیست؟

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

وداع با گذشته

يكشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۲:۵۶ ب.ظ

أنت الکافی

یه شماره ناشناس بهم زنگ زد ساعتی پیش، اولین کاری که به ذهنم رسید بعد اتمام تلفن بغل کردن مادرم و بوسیدنش بود تو ماشین بودیم مامان گفت مردم میگن دیوونه شده این پسر ول کن زشته من از شدت خوشحالی نمی تونسم خودم را کنترل کنم

و این چنین شد که قبل از ظهر امروز مشهد کنسل و بعد از ظهر کربلا تثبیت شد

حالا منم و سه دهه عمر و کوله باری عظیم از گناهان و کمتر از سه ماه فرصت برای دیدار حضرات محبوبین و معصومین علیهم السلام

باید با گذشته ام وداع کنم، وداع

باید آماده دیدار شوم ، آماده


خدایا یعنی میشه منم یروز زیارت وداع امیرالمومنین ...


پ.ن: پاسخ دوستان 

  مرد می خواهد

  14 دلیل

  مجددا اضطرابی ...

  • ۹۳/۱۲/۲۴
  • سیدمحسن