...تا أوابی حفیظ

...تا أوابی حفیظ

ترتیب زمانی نوشته ها را از بایگانی ماهانه بیابید
......................................................................
آن که او به غمت دل بندد چون من کیست؟

ناز تو یا ... بیش از این بهر چیست؟

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

گپی با استاد شایق

سه شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۱۳ ب.ظ
یا من هو خالق کل شیء

امشب بین دو جلسه و همچنین بعد اتمام تفسیر با استاد هم کلام شدم . بین دو جلسه درباره ملاصدرا سوالی پرسیدم که مختصری جواب شنیدم و هیچ، اما بعد جلسه در خلوت دو نفره مون 20 دقیقه ای صحبت کردیم. پس از شنیدن مختصری از دلایلم درباره اهمیت فضای مجازی و انتقاد ازشون مبنی بر عدم فعالیت سایبری شان فرمودن من قبول دارم و همیشه هم میگم که با شمشیر نمیشه به جنگ تانک رفت و یک کارهایی در شرف انجام داریم
گفتم استاد به خدا مسئول هستید، اونوری ها فضای مجازی را تسخیر کردند ما خوابیم تازه اغلب کسانی  که برای شبهات و مسائل اعتقادی کار می کنند سواد کافی و بیان مناسبی ندارند، شما دارای نوآوری های های فراوانی در مبحث تفسیر و  همچنین در شیوه ی بیان  هستید که انسان را به وجد می آورد آیا نباید یک سایت داشته باشید؟
اینجا بود که استاد شروع به صحبت کردند و  بالاخره گفتند: "حقیقتش همین روزا داشتم تو خلوت با خودم فکر می کردم به خودم گفتم اگه با این نعمتی که خدا بهت داده اگه برای دین مردم با تمام وجود کار نکنی پس گردنی میخوری"  
اصطلاح پس گردنی را دقیقا یادم هست ایشان بکار بردند.
البته همان طور که عرض شد استاد برنامه هایی داشتند اما بنظرم بعد این صحبت این مسئله را جدی تر بگیرند و بالاخره سایتشون را راه اندازی کنند. آخر کار ازم پرسیدند که آیا در امر طراحی سایت تخصصی دارم که خوب جوابم منفی بود اما گفتم برای خلاصه کردن آثار صوتی شون و کارهای دیگه حاضرم همکاری کنم باهاشون.
استاد حین حرفاشون گفتند من چند تا تجربه شخصی دارم که  به این نتیجه رسیده ام جوانان ما خیلی دل پاکی دارند منتها تحت هجمه هستند و چند تا خاطره از استدلالشون در مواجهه با خداناباور و بدحجاب و.. برام تعریف کردند.
شیرین تر از همه اینکه آخر کار  حین خداحافظی استاد برام دعام کردند.

  • ۹۳/۱۱/۲۸
  • سیدمحسن