...تا أوابی حفیظ

...تا أوابی حفیظ

ترتیب زمانی نوشته ها را از بایگانی ماهانه بیابید
......................................................................
آن که او به غمت دل بندد چون من کیست؟

ناز تو یا ... بیش از این بهر چیست؟

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

انتقادی بر خود نوشت

جمعه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۲۶ ق.ظ

یا غفار الذنوب

همچنان در فضای واقعی امروزی موافق آنم و بیانیه لوزان را سرجمع به نفع مملکت  میدانم و این پست را آن زمان نوشتم که هنوز نظامیانی چون فیروزآبادی و سردار جعفری و متفکران و دلسوزانی همچو  طاهرزاده و ... موافقت ضمنی یا صریح خود را اعلام نکرده بودند و من خوشحال از این تشخیص درست خویش بودم اما  اندکی بعد، بیانات رهبری کمی مرا به تامل واداشت. بماند! روی هم رفته در مورد پست لوزان یکم تند رفتم.

فرصتی پیش بیاد خیلی از پست های خودم در این یکسال واندی نوشتن را به بوته نقد خواهم گذاشت و این نه به معنای تذبذب آراء و تزلزل ایده ها ست بلکه بر مبنای محاسبه و کنکاش بیشتر در اندیشه هاست و برای تلنگری بر خود.

  • ۹۴/۰۱/۲۸
  • سیدمحسن