...تا أوابی حفیظ

...تا أوابی حفیظ

ترتیب زمانی نوشته ها را از بایگانی ماهانه بیابید
......................................................................
آن که او به غمت دل بندد چون من کیست؟

ناز تو یا ... بیش از این بهر چیست؟

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

خدایا

سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۳، ۰۵:۲۸ ب.ظ
یا حبیب الباکین
خدایا گناهان خود را که به یاد می آورم توبه ام نمی گیرد نوشتنم می گیرد!!
خدایا این جوششی از دل است که به توبه منجر نمی شود اما به نوشتن چرا! گاهی اینجا گاهی هم در دفتر شخصی ام
خدایا خدایا من از تکرار نامهای زیبای تو خسته نمی شوم  اما از تکرار خودم خسته و منزجرم
خدایا خدایا از الان من منتظر جوشن کبیرم تا اسامی خوشکلت روح و روانم را صیقل دهد
خدایا خدایا استاد شایق با کمک آیات قرآن بخوبی برامون اثبات کرد که گناه فرزندان و نوه ها و نتیجه هایی دارد، خدایا من از گناهان خود ترسانم و از فرزندان و آیندگانِ از نسل آن هراسناک تر،هراسانم از این گناهان که محرک گناهان جدیدی در آینده است
 خدایا خدایا معصیت هایم گناهان جدیدی  را در پی داشت و نه توبه ای را

خدایا منازعه ای در مُلک تو نیست، شراکتی در امر تو نیست ، تو یکه و تنها حاکمیت مطلق همه عوالم را در اختیار داری، میدانم و اقرار میکنم، بالاتر از آن اینها را بخوبی احساس میکنم اما مرا چه می شود که این علم و احساسم نتوانسته تأدیبم کند؟!
شاید همین امید واهی به توبه در آینده است که مرا اینچنین گستاخ کرده، خدایا دلم برای این طفلی سیدمحسن می سوزه که با مسامحه پسر نسبتا خوبی بود اما خراب شد خراب شد خراب... خراب
یَا رَبِّ هَذَا مَقَامُ مَنْ لاذَ بِکَ بِکَ بِکَ خدایا خدایا این جایگاه کسی ست که بسوی تو پناهنده شده
 وَ اسْتَجَارَ بِکَرَمِکَ...
أَنْتَ الْجَوَادُ الَّذِی لا یَضِیقُ عَفْوُکَ عَفْوُکَ عَفْوُکَ
خدایا ببین کی اومده در خونه ات، خدایا خدایا من با یک دریا آرزو اومدم در خونت
خدایا یعنی میشه ما را هم برای خودت تربیت کنی؟
خدایا پس از سه دهه عمر اومدم بگم شهادت می دهم بر بودنت، بر حکومتت، بر مهربانیت، عظمتت، جباریت و قهاریتت، ستاریت و غفاریتت، بر...
خدایا امید دارم به همین اقرار و شهادتم مرا بخری و به اعمالم ننگری و به دل داغونم بنگری
خدایا خدایا خدایا خدایا... گر به همه عمر خویش با تو برآرم دمی   حاصل عمر آن دمست باقی ایام رفت، رفت، رفت..
خدایا هر که هوایی نپخت یا به فراقی نسوخت   آخر عمر از جهان چون برود خام رفت خام رفت رفت..



  • ۹۳/۱۱/۱۴
  • سیدمحسن