...تا أوابی حفیظ

...تا أوابی حفیظ

ترتیب زمانی نوشته ها را از بایگانی ماهانه بیابید
......................................................................
آن که او به غمت دل بندد چون من کیست؟

ناز تو یا ... بیش از این بهر چیست؟

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

میخوام توبه کنم

پنجشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۳، ۰۱:۵۱ ق.ظ
یا حبیب الباکین
میخوام توبه کنم ، در دوری از خدا چیزی که دلی ازم ببرد نبود، پس بهتره بسویش برگردم، به قبل 18 سالگیم برگردم، میخوام توبه کنم و در توبه بمانم و بر توبه بیفزایم و از توبه توبه ها بکنم و بر توبه  توبه ها. خدایا پسر خوبی نبودم، میدونم اما میخوام حداقل پیرمرد خوبی بشم و نماز قضاهامو بخونم و بر نماز صبح همتی بکنم . میخوام توبه کنم از هدر دادن زمان این بزرگترین گناه ده دوازده سال اخیرم، توبه کنم از بی توجهی به روزها و ساعتهای عمر، توبه کنم از امروز و فرداها کردن هایم،  توبه کنم از فرار از مسئولیت، توبه کنم از پرخوابی یا کم خوابی مفرط، از پرخوری یا کم خوری مفرط، توبه کنم از پرگویی یا سکوت بیجا، توبه کنم از بی تهجدی، توبه کنم از نذرهایی که کردم و حاجاتم روا شد و یک گوشه دفترم نوشتم که بعدا انجامشون بدم اما آن بعدها هنوز نرسیده، توبه کنم از بد عهدی و بد مستی، توبه کنم از عدم عمل به آنچه میدانم، توبه کنم از قیاس و کم کاری، توبه کنم از قیاس و ناامیدی، توبه کنم از کم محلی به خودم و بی توجهی ام به سیدمحسن، توبه کنم از بی نظمی در ورزش، توبه کنم در سالیانی اهمیت ندادن به تغذیه، توبه کنم از بدگمانی بر خدا، توبه کنم از ناشکری و نق زدن، توبه کنم از عهدهایی که در حرم حضرت معصومه و برادرش بستم و شکستم، توبه کنم از این  نگاه به نامحرم که ماه هاست برام عادی شده، توبه کنم از فراموشی معاد، توبه کنم از کوچک شمردن گناه، توبه کنم از فکر نکردن به شب اول قبر، توبه کنم از بی خیالی نسبت به حدود خدا، توبه کنم از کسالت در عبادت، توبه کنم 2از دست دادن گوهر زمان و مکان و وجود، توبه کنم از ایده آل گرایی و ناامیدی ها، توبه کنم از رها کردن هایم در اوج سختی و استرس، توبه کنم از خود؛ از من، از آن منِ بی شرف که شرف و عزت منِ الهی ام را نابود ساخت، توبه کنم از گناهانی که آبرویم را جلوی محمد و علی تماما برد، توبه کنم از گناهانی که پس از آن خدا گفت به عزت و جلالم دیگه نمی بخشمش(وای بر من)، از آن گناهانی که خدا بعدش گفت به عزت و جلالم اگه ببخشمش هم تاوانش را در همین دنیا باید پس بده، گناهانی که خدا گفت این بنده عامدا عالما این کارها رو میکنه ما هم لذت بندگیمان را ازش می گیریم،توبه کنم از گناهانی که ملائک نوشتند بعد ارتکابم بستن درهای آسمان را تا ابد برایم، توبه کنم از آن معاصی که راه سلوکم را به کلی مسدود کرد، توبه از گناهان جدیدی که با خود بلاهای جدیدی را برایم به ارمغان آورد، توبه کنم از گناهانی که ذائقه ام را تغییر داده و دیگه با ندبه و کمیل و نماز و روزه و نیکی به دیگران حال نمی کنم. خدایا میخوام توبه کنم از این عادت زدگی، تکرار زدگی، شعار زدگی،شیطان زدگی...
اللهم .... بله
أسئلک سوالٍ ....بفرما
نه اجازه بده اول حالمو بگم....بله بگوشم
خاضعٍ متذللٍ خاشع... دروغ میگی اما باشه بگو
أن تسامحنی و ترحمنی.... تا حالا هم اینجور بوده و گرنه با این دانایی وبا این حجم از گناه تا الان نابود شده بودی
اللهم لا أجد لذنوبی غافرا.... خیلی پررویی اما این درگه ما درگه نومیدی نیست، ببینیم چه کاره ای.


  • ۹۳/۱۰/۲۵
  • سیدمحسن