...تا أوابی حفیظ

...تا أوابی حفیظ

ترتیب زمانی نوشته ها را از بایگانی ماهانه بیابید
......................................................................
آن که او به غمت دل بندد چون من کیست؟

ناز تو یا ... بیش از این بهر چیست؟

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

روزهای زندگی

يكشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۴۱ ب.ظ
دیروز قسمتی از عظمت اربعین در کربلا را کنار مردم تهران در راهپیمایی بسمت حرم عبدالعظیم حسنی تجربه کردم، غوغایی بود و تاکنون بعمرم این همه جمعیت را در کنار هم ندیده بودم. از همه تیپی بودند و این حاکمیت سیدالشهدا را بر دلهای ملت ثابت می کند. این اربعین نماد است و شعار و شور و عظمت شیعه. الحمدلله.
حسین جان میدانی که با تو نه با گناه محرم را صفر کردم، باور نمی کردم مرا که اینچنین چهل شب را سحر کردم به پیاده روی اربعینت بطلبی آقا.

***********************************************************************


مجتبی1 پیام داد:سلام خوبی؟.... درسا خوب پیش میره؟ پشیمون نیسی اومدی فیزیک میخونی؟؟؟؟؟؟

پیامیدم: سگ واژه نارسایی بجهت توصیف شدت پشیمانی ست


1: دانشجوی دکتری فیزیک تحصیلات تکمیلی

پ.ن: جوابم شوخی بود اما فیزیک است و سختی های آن و بیکاری پس از آن.

***********************************************************************

آقای هاشمی پیام داد: هو نحن و نحن هو   و نحن نحن و هو هو1

جواب دادم: لهم حالات مع الله و لیکن لی حالات مع ابلیس هو أنا و أنا هو   و أنا أنا و هو هو، والا.


1: اشاره به حدیثی منتسب به ائمه علیهم السلام" لنا حالات مع الله هو نحن...."

***********************************************************************




  • ۹۳/۰۹/۲۳
  • سیدمحسن