...تا أوابی حفیظ

...تا أوابی حفیظ

ترتیب زمانی نوشته ها را از بایگانی ماهانه بیابید
......................................................................
آن که او به غمت دل بندد چون من کیست؟

ناز تو یا ... بیش از این بهر چیست؟

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

الهی!

جمعه, ۲۹ آذر ۱۳۹۲، ۰۱:۱۰ ب.ظ

خدایا! نرو   نرو    نرو خواهش میکنم فقط یه لحظه صبر کن فقط یدفعه دیگه،  از تو خواهش میکنم 

باشه قبول.دیگه استغفار نمیکنم .فقط آروم صلوات میفرستم اصلا تا 40 روز آینده غلط میکنم من که ذکر استغفار به زبان آورم.اینجور خوبه؟ از من صادر شد آنچه که صادر شد و دیدی 

حال با من چگونه خواهی بود یا أرحم الراحمین؟ یا من یعفو عن کثیر....کثیر...کثیر...  

هزار دفعه بدعهدی،بدمستی کردم قبول،خوب که چی؟ یعنی دیگه نیام سراغت؟ بسویت برنگردم دوباره؟ نه هرگز.

دوباره اومدم ،بغلم کن،درمانم کن،تربیتم کن. من جایی،کسی،نیازی غیر خودت ندارم. اگه میخوای تکه تکه ام کن،قطعه قطعه ،اما بپذیرم ازم بگذر

ترا به رسول الله از من منصرف نشو،اقرار میکنم که هیچ توجیهی نیست،به عمد ،با اراده و آگاهی کامل گناه کردم.نکردم آنچه باید،کردم آنچه نباید

این منم و دریای از معصیت

أین رحمت وسیع تو خدا؟ حالا تویی و گناهان وسیع من    و بی شک این از آن اوسع است

الهی اومدم بگم  غلط کردم ،10سال است که توبه میشکنم .10سال باید توبه نگه دارم تا خودم را نزدت اثبات کنم

توفیق از خودت میخوام تا نزد خودت عزیز بشم

خسته شدم از خودم و کردارم

سالهاست که میگویم آخرش حاجتمو من میگیرم. پس کی دیگه؟!  با این وجود همیشه فکر میکنم که  بالاخره خوب میشم من. خواهی دید .

و  البته مرا حاجتی نیست الا مقام بندگی خودت

به خودت سوگند دلم برات تنگ شده بدجور خیلی خیلی

برات تکراری شدم اما قد أتیتک یا الهی -آمده ام  اما نه مثل قبل،آمدنی که برگشتی در آن نمیخوام باشه.فدای روی زیبایت،این زشت را بپذیر

یا محسن قد اتاک السیدمحسن 

  • ۹۲/۰۹/۲۹
  • سیدمحسن