...تا أوابی حفیظ

...تا أوابی حفیظ

ترتیب زمانی نوشته ها را از بایگانی ماهانه بیابید
......................................................................
آن که او به غمت دل بندد چون من کیست؟

ناز تو یا ... بیش از این بهر چیست؟

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

آغازهای بی پایان

يكشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۴۶ ق.ظ

هوالکافی

خدایا کارهای فوق العاده ای را در زندگیم شروع کرده ام که هرگز هیچکدومو به پایان نرسانده ام

خدایا من همیشه آغازکننده خوبی بوده ام اما فرجام دهنده خوبی نه، از درس و ورزش و پول تا توبه و جبران و سلوک و برنامه های تهذیب نفس و...

خدایا داستان همه یکیست، آغازی خوب بدون ایصال مطلوب

خدایا توبه از دانستنهایم که به عمل مبدل نگشت تا به نتیجه ای منتهی شود

خدایا تویی پاسخ بی چون و چرای همه ی ابعاد وجودی من، خدایا اینک تویی و مسئله های بی جواب و پرونده های باز من، 


پ.ن: از هر چه نه از بهر تو کردم، توبه      ور بی تو غمی خوردم، از آن غم توبه

        وآن نیز که بعد ازین توبه کنم         گر بهتر از آن توان، از آنهم توبه


پ.ن2:

خدایا...

شرم بر من اگر حریم تو پیش چشمان من شکسته شود  

خدایا تویی شکوه همیشه پابرجای من در دل التهاب دوران های زندگی من

خدایا ایستاده ام به جنگ رودررو با نفسی سرکش 

خدایا خنجر از پشت می زند ابلیس...


پ.ن3: بازهم توبه شکستم بگذارید فقط     بازهم فرصت یک توبه ی دیگر برسد

پ.ن4:

  خدایا آغازهایم بی پایان بود اما مرا حین عجز، یأس نیست. پس...

دوباره آمده ام تا دوباره در بزنم       کبوترانه در این آستانه پر بزنم

به ناامیدی از این در نمی روم هرگز     اگر جواب نگیرم دوباره در بزنم






 

  • ۹۵/۰۱/۰۱
  • سیدمحسن