...تا أوابی حفیظ

...تا أوابی حفیظ

ترتیب زمانی نوشته ها را از بایگانی ماهانه بیابید
......................................................................
آن که او به غمت دل بندد چون من کیست؟

ناز تو یا ... بیش از این بهر چیست؟

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

سررسید 2

جمعه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰ ب.ظ

هوالقادر

 از 87: 

  •  «برنامه ریزی برای تدوین کتاب قرآن و علوم طبیعی (به زبان ساده و قابل فهم برای همه) » فروردین 87
  • «علی به کمیل:" ...مصاحبت فراوان تو با ما سبب شده است که ترا به چنین نعمت و کرامتی سرافراز کنیم". پس من استدلال می کنم به این حرف مولا و می گویم اگر ما نیز مصاحبت دائم و رابطه نزدیک پیدا کنیم با امامان معصوم(خصوصا علی ع) چیزهایی را به ما یاد می دهند که شاید خیلی ها بلد نباشند» اردیبهشت 87
  •  «سالهاست که با خدا می گویم و از صمیم قلب دعا می کنم که مرا از دست دوستانم که با هم اختلاف دارند دروغ می گویند سریع تهمت می زنند و مرا حل المسائل قرار می دهند و گلایه هایشان را به من سرازیر می کنند و مرا در غیبت می اندازندو...نجات دهد. ای کاش.... ادامه دارد... ای کاش این همه دوست و این همه محبوبیت و مقبولیت نداشتم» شهریور 87
  • ۹۴/۱۲/۲۸
  • سیدمحسن