...تا أوابی حفیظ

...تا أوابی حفیظ

ترتیب زمانی نوشته ها را از بایگانی ماهانه بیابید
......................................................................
آن که او به غمت دل بندد چون من کیست؟

ناز تو یا ... بیش از این بهر چیست؟

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

دوباره آمده ام

پنجشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۴:۰۳ ق.ظ
هوالغفور
خدایا دوباره آمده ام تا دوباره در بزنم
خدایا خوشحالم حواست بمن هست اگر گوشمالی امروز نبود عصیانم از حد میگذشت
بالاخره حجت استدلالی را بر من تمام کردی و انتظار داری به از این باشم که هستم، آره؟
سخت گذشت اما با تو گذشت
خدایا دوباره آمده ام تا دوباره در بزنم
خدایا نمی خوام در بلا متوجهت باشم و در نعمت سرمست و غافل
خدایا یک بی نظمی 2-3ساله در اوان جوانی بگمانم 10 سال از عمرم را تلف کند 
خدایا این منم و گره های کور زندگی ام، خدایا غصه های خودم یک طرف غصه های بشریت مبتلا به باتلاق مدرنیته یکطرف
خدایا حال من گویا حال همه بشریت است هیچ کس هیچ جا هیچ وقت خوشحال نیست چرا که همه دورشدند از مبدأ خود، خدایا به بشر قرن 21 رحم کن تخفیفی قائل شو اوضاع متفاوته از قدیما ای مهربان ترین
خدایا در این زمانه کم پیدا شدی ها، دلمان برایت تنگ است ای همه ی ما ای خودِ خودِ ما 
خدایا اشکامو پشت این خطها ببین و به همه مون رحم کن
خدایا دوباره آمده ام تا دوباره در بزنم
خدایا ماه رمضان که گذشت امیدم به عرفه بود که آن نیز از کف رفت حال با من چگونه خواهی بود ای غفارالذنوب؟

خدایا!
دوباره آمده ام تا دوباره در بزنم     کبوترانه در این آستانه پر بزنم
به ناامیدی از این در نمی روم هرگز   اگر جواب نگیرم دوباره در بزنم
  • ۹۴/۰۷/۱۶
  • سیدمحسن