...تا أوابی حفیظ

...تا أوابی حفیظ

ترتیب زمانی نوشته ها را از بایگانی ماهانه بیابید
......................................................................
آن که او به غمت دل بندد چون من کیست؟

ناز تو یا ... بیش از این بهر چیست؟

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

انس با خدای واقعی از منظر طاهرزاده

جمعه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۰۵ ق.ظ


هوالکافی

قسمتی از سوالم با حذف و ویرایش و تمام جواب:

سلام استاد ما ترا نداشتیم چه می کردیم در این وانفسای غوغای علم و سرکشی شهوت و هجوم مدرنیته و شک در شبهات؟ راستی چه می کردیم؟

 برخلاف حرف اون دوست درباره دکتر داوری که میگه شما نگاهتون را به نظرات داوری اعمال میکنید و بین تون فاصله ها هست ......

.....

 خلاصه کنم بهتون ایمان اوردم که جایگاه ومنزلت تفکر را می شناسید و براش ارزش قائلید و از جمود می پرهیزید بنده ده ساله حداقل و حتی قبل اشنایی با شما مطالعات دینی داشتم و شاگرد تفسیری استاد شایق هستم خدمتتون عرض می کنم این نگاه شما به سلوک ائمه خیلی نزدیک تره تا طرد و نفی دیگران به اندکی سوال شک برانگیز یا سلوک سیاسی غیر از خودمان. راستی استاد یچیزی بهتون بگم منتشر نشه ها ا......

.......

 استاد راستی چه تحویلی خدا ازت بگیره شب اول قبر و برزخ و قیامت که این همه ملت را مسلمون کردی یا در مسلمانی نگهشون داشتی - خوش بحالتون فقط التماست می کنم قسمت میدم که خودتون را وصل یک جناح سیاسی نکنید من نمی تونم همه را با شما تو راه دین بیارم چون تا میان می بینن بله اصولگرای خفن و فرار میکنن ازتون البته التماس دوستان میکنم نگاه به سیاسی طاهرزاده نکنید فقط حکمت را ازش بگیرید نمی تونید بپذیرید سیاسیش را قبول نکنید  بعدها نسبت اونها هم با انقلاب درست میشه شاید.

 من سوالی دارم ایا شما دینداری ملت براتون مهم تره یا انقلابی بودن و طرفداری از رهبری عزیر چه رسد به رئیس جمهور و.... رسول الله مهمتره یا خامنه ای؟ جواب من ندین والله تمام اسلام سیاست است که جوابتون میدم ظرفیت ملت را مراتبی ست قلب ها برای پذیرش رسول خدا آماده اما برای خمینی کبیر نه خیلی البته گاهی .این پرواضحه بعد که طرف محب دین اسلام شد جایگاه انقلاب را میفهمه حداقل از شدت دشمنیش کم میشه چندبار دیگه من بهتون گفتم کاربران دیگر هم تذکر میدن زشته مای جوجه به عارف و حکیمی چون شما تذکر بدیم خودتون را خرج هیچ جناحی نکنید شما بقیت الله هستید قدرخودتون بدونید ترا قران کاری که آیت الله ..... کرد نکنید که بنده ای که قبل از سال 85 و... میگفتم من حاضرم با دین ...بمیرم الان دیگه اصلا ایشون را نمی پسندم خداوند همه مارا عاقبت بخیر کند جوابی دارید بهم بدین منتها شخصی با ایمیل استاد سفارشی برای من دعا کنید یاعلی 

پاسخ:

 باسمه تعالی: سلام علیکم:  سید محسن عزیز! بنده توصیه‌ی دلسوزانه‌ی شما را با تمام جان درک می‌کنم و همین‌طور که  همه‌مان معتقدیم حتماً اسلام مهم‌تر از انقلاب است و امام خمینی«رضوان‌اللّه‌تعالی‌علیه» (خود را )خاک پای رسول‌اللّه«صلی‌اللّه‌علیه‌وآله» حساب نمی‌کند و همین طور که می‌فرمایید دینداری فردی به مزاق مردم بیشتر نزدیک است تا دینداریِ اجتماعی. ولی دینداری واقعی وقتی به صحنه می‌آید که خدا ملاقات شود و خداوند طبق آیه‌ی «کلّ یومٍ هو فی شأن» در هر روز و تاریخی مطابق نور خاص و اسماء خاصی ظهور می‌کند که ظرف امروزین این ظهور، انقلاب اسلامی است در جمال حضرت امام و مقام معظم رهبری«حفظه‌اللّه» است. از این جهت اگر بخواهیم مردم را به جای اُنس با خدایِ ذهنی، با خدای واقعی مأنوس کنیم چاره‌ای جز این نداریم همان‌طور که خودتان متوجه‌اید در نهایت ذهن‌ها و قلب‌ها را به سوی رهبری و امام معطوف داریم. موفق باشید در ضمن قسمت‌های اولیه‌ی سؤال‌تان را از روی سایت حذف کردم و تنها از آن‌جایی که می‌فرمایید «من سؤالی دارم» را در اختیار کاربران قرار دادیم.    اُنس با خدایِ واقعی و نه ذهنی


  • ۹۴/۰۶/۲۷
  • سیدمحسن