...تا أوابی حفیظ

...تا أوابی حفیظ

ترتیب زمانی نوشته ها را از بایگانی ماهانه بیابید
......................................................................
آن که او به غمت دل بندد چون من کیست؟

ناز تو یا ... بیش از این بهر چیست؟

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

أین...

چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۲۲ ق.ظ

هوالغفور

خدایا فرق هست بین کسی که هیچگاه عهدی بر ترک معصیت و رعایت فرائض نبسته و گناهکاره با کسی که تو حرم سیدالشهدا اونم بالای سر عهد می بنده باهات و گناهکاره هنوز همچنان

خدایا عهدهایم را یادم نرفته اما تو هم یادتو أرحم الراحمینیت نره یوقتا!

خدایا عهدشکنی هایم عذابم میده أین سترک الجمیل؟

خدایا عهدشکنی هایم آخرش کار دستم میده أین عفوک الجلیل

خدایا داره دیر میشه ها خیلی دیر أین فرجک القریب

خدایا مستاصل شدم از قدرت نفس و سستی اراده خویش أین غیاثک السریع

خدایا چند نفر مث من داری که حریص باشن بر خوب بودن وتقربت و اینقد از قافله عقب مانده باشن ها؟

خدایا چند نفر مث من بنده داری که براش کشف حقیقت شده باشه مسیرش مشخص هدفش مشخص چشم انداز زندگیش معین اما دست وپاش بسته بسته باشه و تحرکش زیر صفر

خدایا سالیانی ست اراده کرده ای که من نالایق منجی چند تن از بندگانت شوم و مشاور خیلی از دوستانم سوالم اینه چه کس خود مرا منجی ست؟ ها؟ أین...؟ متی...؟ 

خدایا زهر است گناه و توبه تریاک وی است   چون زهر به جان رسید تریاک چه سود


پ.ن: تقدیم به حضرت محبوب: 

با تو توان نوشتن، مرا دست داده است   اما تو را دریغ، مجال خواندن نیست1


1:امیری اسفندقه با تحریف



  • ۹۴/۰۵/۱۴
  • سیدمحسن