...تا أوابی حفیظ

...تا أوابی حفیظ

ترتیب زمانی نوشته ها را از بایگانی ماهانه بیابید
......................................................................
آن که او به غمت دل بندد چون من کیست؟

ناز تو یا ... بیش از این بهر چیست؟

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

end ِفیزیک پلزمای ایران

يكشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۰۰ ب.ظ
همه ی لذت من در پژوهشکده لیزر پلاسمای بهشتی، دیدن باسواد ترین استاد پلاسما کار ایرانی (به اذعان جمیع ملت end فیزیک پلاسمای ایران اونم با فاصله) ست  بلافاصله بعد اذان ظهر یا مغرب در حال وضو گرفتن، و چی بالاتر از این برای یکی با تفکرات و علایق مذهبی 
یادم اومد از کنفرانس پارسال مازندران از کل جماعت حاضر در سالن بعد اتمام جلسه ی صبح، تقریبا همه رفتن ناهار ،من بودم و ایشان از معدود  حاضرین در مسجد دانشگاه برای نماز اول وقت ظهر، الحمدلله
هر کسی تو این عالم رنگاوارنگ به چیزی خوشه، ما هم به این  والا
از دکتر ... بیشتر مخواسم بگم و البته انتقاداتی هم که به ایشان دارم، اما فعلا بماند
  • ۹۴/۰۲/۱۳
  • سیدمحسن