...تا أوابی حفیظ

...تا أوابی حفیظ

ترتیب زمانی نوشته ها را از بایگانی ماهانه بیابید
......................................................................
آن که او به غمت دل بندد چون من کیست؟

ناز تو یا ... بیش از این بهر چیست؟

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

واس ماس

پنجشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۰۱ ق.ظ

یا رفیق من لا رفیق له

خدایا سه دهه عمر دیدن بندگان خوبت و خوب نشدنم هنوز

خدایا گویا این آخرزمانی همه دارن خوب میشن من بدتر

خدایا سالهاست بر هوس بهترین ها بودنم اما بدترینم

خدایا اینک منم و این ماه توست و اگر رجب نبود قطعا آتش گناهان کثیرم مرا نابود و رسوا کرده بود

اما سه دهه عمر با آبرو و اعتبار و محبوبیت ماندن میان خلایقت هنوز

دیگه چه کتکی بدتر از این همه لطفت؟

خدایا بر این قسم از کتک بیفزا اما ...

اما بالاخره یروز مرا صدا کن و بگو إنی اُحبک یا محسن یعنی میشه؟

خدایا همه محبت و خوبی ها واسه توس اما به قول اون بنده خوبت همه بدی ها و گناهان واس ماس یعنی کلیتش ماس ماس

خدایا تقصیر خودته که اینقد خوب بودی که جرئت مزاحم میدهی حتی از جانب این بزهکارترین امت محمد گویا با هم رفیق شش دانگیم

خدایا از من نگیری اون نگاتو، این جوشش و عطش و تشنگی را

خدایا از من میگیری درد و غمامو، می دونم

  • ۹۴/۰۲/۰۳
  • سیدمحسن