...تا أوابی حفیظ

...تا أوابی حفیظ

ترتیب زمانی نوشته ها را از بایگانی ماهانه بیابید
......................................................................
آن که او به غمت دل بندد چون من کیست؟

ناز تو یا ... بیش از این بهر چیست؟

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

من و استاد طاهرزاده چند روز پیش

چهارشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۲۸ ب.ظ

me:  سوالاتی از جنس پست  "من و شیخ چند روز پیش" را از استاد پرسیدم.

استاد:باسمه تعالی: سلام علیکم: (شخصی) مگر قرآن به ما دستور نداده: «إِنْ جاءَکُمْ فاسِقٌ بِنَبَإٍ فَتَبَیَّنُوا» اگر فاسقی خبری برای شما آورد قبل از آن‌که بپذیرید باید در مورد آن خبر تحقیق کنید و آن‌که خبر را می‌دهد باید دلیل بیاورد. شما در فاسق‌بودن چنین مراکزی شک دارید؟ از طرفی به قول مولوی: «گر شوم مشغول اشکال و جواب/ تشنگان را کی توانم داد آب» آیا این روش درستی است که یک عده‌ای از جریان استکبار پول بگیرند و دائم یک کلاغ را چهل کلاغ بکنند و ما را مشغول جواب‌دادن به شبهاتشان نمایند؟ به قول شهید بهشتی جامعه‌ی ما باید به بلوغی برسد که خودش جایگاه شبهات را تشخیص دهد وگرنه هر روز ما باید جواب شبهات دشمنان را بدهیم و این بدین معنا نیست که بعضی از ادارات و کارمندان گرفتار خطا نیستند. عمده آن است که متوجه باشید مبنای نظام اسلامی این ضعف‌ها نیست و هرچه نظام اسلامی جلو رود از این ضعف‌ها کاسته می‌شود. عجیب این است که این‌ها متوجه شده‌اند همه‌ی مشکل‌شان حضور رهبری و ولایت فقیه است وگرنه صدباره کشور را به نفع خود تغییر داده بودند و لذا سعی دارند رهبری را مورد حمله قرار دهند، در حالی‌که در یک نظام اجرایی بسیاری کارها می‌شود که به طور طبیعی رهبری نمی‌توانند مستقیماً وارد شوند. موفق باشید

 پ.ن2: این پست به همراه پست های   من و جواد چند روز پیش   من وشیخ چند روز پیش   من و روح اله چند روز پیش   من وسجاد چند روز پیش همه مربوط به گفت وشنودهای روزهای 7ام تا 11محرم امساله.


  • ۹۳/۰۸/۲۸
  • سیدمحسن