...تا أوابی حفیظ

...تا أوابی حفیظ

ترتیب زمانی نوشته ها را از بایگانی ماهانه بیابید
......................................................................
آن که او به غمت دل بندد چون من کیست؟

ناز تو یا ... بیش از این بهر چیست؟

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

سه دهه عمر و بی gf هنوز

شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۲۳ ب.ظ

گاهی کله ام داغه و هوس هم نمی کنم چرا که به عالمی بالاتر می اندیشم و در پی گوهرم.

اما گاهی خیلی هوس می کنه دلم ولی با ممانعت عقل و دینم مواجه میشم. منظورم داشتن یک یا چند دوس دختره که خیلی خیلی این روزا به اسم همکار، همکلاس،  هم دانشگاهی و هم رشته ای طبیعی شده.(و البته اکثر موارد رابطه از جنس محبت خشک و خالی ست و نه از نوع اون رابطه ها. من این را معترفم)

هفته پیش از طرف دانشکده رفته بودیم اردوی زیراب و بابلسر.  گاهی قدم زدن های بعضی پسر دخترها را باهم هوس می کردم اما مرا قولی ست به امیرالمومنین. جانم. 

با وجود همه جوره پتانسیل داشتن، سه دهه عمر و بی دوست دختر هنوز (حتی یکی در همه عمر)، باقی را همه أستغفرالله این یکی را الحمدلله.

  • ۹۳/۰۷/۱۹
  • سیدمحسن