...تا أوابی حفیظ

...تا أوابی حفیظ

ترتیب زمانی نوشته ها را از بایگانی ماهانه بیابید
......................................................................
آن که او به غمت دل بندد چون من کیست؟

ناز تو یا ... بیش از این بهر چیست؟

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

امان از خیرخواهی

پنجشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۳، ۰۶:۵۶ ب.ظ
گاهی  بدجور از هم می پاشم. بگمانم این سومین بار بود. به اسم من با آبروی دختر مردم بازی می کنن. من خودمو جا خانوده دختر میذارم. چه حالی میشدم؟ 
اینها در حالی ست که دو  از سه مورد را  اصلا نه خانواده طرفو میشناختم نه خود طرف را دیدم هرگز. جالبه دو مورد که ندیدمشون گفتن خوبه بیاد یک مورد که یکی دوبار دیده بودمش  و اصلا نپسندیده بودمش، به مادر یکی از رفیق هام که موضوع را بدون هماهنگی با من مطرح کرده بود گفته بودن نه. دستی دستی دارن آبروی مرا می برن و گاهی با احساسات و شخصیت طرف مقابل هم بازی میشه. امروز عصر داداش کوچکم می گفت فلان آقای خیرخواه! امروز سر خاک آقا بهم گفت درباره داداش بزرگت(me) با فلان کس(بابای یه دختر که من هرگز ندیدمش) صحبت کردم گفته اوکی بیان مشکلی نداره. نمی دونستم باید بخندم یا گریه کنم. این ها همه در حالی روی میدهد که من از نعمت مادری فوق العاده فهمیده،مدبر و زیرک  برخوردارم. اگه غیر این بود که معلوم نبود چقد حرفم پیچیده بود. شبی وقتی مامانم زنگ زد که اصلا نگران این حرفاها نباش و به کار و درسات برس، یکم آروم شدم. امان از خیرخواهی یه عده از مردم که بی اجازه در زندگی دیگران دخالت می کنن تا مثلا بهشون سر و سامان بدن. ما اصلا سر و سامانی نخواستیم کی را باید ببینیم؟ اگر هم خواستم خودم هستم وانتخاب خودم و راهنمای های مامانم و توکلم بر خدا. زورک زورکی که نمیشه دوماد شد، خسته شدم از بس جواب این واون دادم، والا.
پ.ن: بعضی از ملت انصافا خیرخواه دیگرانند و قطعا اونا  بر دیگران که سیب زمینی هستند ترجیح داده میشن اما سبکی درست باید. چه بسا خیرخواه ساده دل اما کار نابلدی که محله ای را به هم بریزه. مسئله اینست.

  • ۹۳/۰۷/۱۰
  • سیدمحسن