...تا أوابی حفیظ

...تا أوابی حفیظ

ترتیب زمانی نوشته ها را از بایگانی ماهانه بیابید
......................................................................
آن که او به غمت دل بندد چون من کیست؟

ناز تو یا ... بیش از این بهر چیست؟

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

کُلتی برای کشتن تنبلی و نه استاد

دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۴۰ ب.ظ

 شنبه گذشته آخر وقت هنگامی که فایل پی دی اف کتاب را استاد بست روی پرده کلاس نمایان  شد. من از قبل تو حساب نبودم که لپ تاپم را جهت تدریس به استاد میدم. متلک را خوردیم تا اینکه امروز مجددا بخاطر این بک گراند یچیزایی گفت استاد و بچه ها خندیدند. نمیدانم چرا دانشجوها و استاد به این عکس حساس شده اند، من که تصور و برداشت خودمو دارم. سالهاست که این عکسو رو لپ تاپ و گاها روی دسک تاپ آن دارم اما گویا برای کلاس باید عوضش کنم. 


یی


پس نوشت: اگه روم می شد بجای کلت، هفته آینده اینو میگذاشتم بک گراند لپ تاپم. شایدم همین کارو کردم. یه پسر از جنس دهه شصتی خوب می شناسدش.

ییی

  • ۹۳/۰۶/۳۱
  • سیدمحسن