...تا أوابی حفیظ

...تا أوابی حفیظ

ترتیب زمانی نوشته ها را از بایگانی ماهانه بیابید
......................................................................
آن که او به غمت دل بندد چون من کیست؟

ناز تو یا ... بیش از این بهر چیست؟

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

قدس

شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۲۳ ق.ظ

تازگی نداره بعضی متلک میگن. بعضی بیکارمون خوندند. برخی گفتند سیاسی کاریه، بعضی میگن کاری عبث و بی فایده است و خیلی حرفهای دیگه.

 امشب به دوستی گفتم با مختصر سواد قرآنی و روایی که پیدا کردم معتقد شده ام به این که یکی از معدود اعمال مورد قبول تمام کارنامه زندگیم که  بنا دارم روز محشر به محضر رسول الله یاد آوری کنم همین حضورم در راهپیمایی روز قدس امسال است. اصلا  شاید تنها عملی که انتظار قبولی ازش دارم همین باشد. این حضور ولو چند دقیقه ای را با کوهی از عبادت عوض نخواهم کرد. این دین من است و این راه ما. ما را سرزنش نکنید، بجاش دعا کنید که خداوند ما را هدایت کند اگر گمراهیم! مسئله اینست.

  • ۹۳/۰۵/۰۴
  • سیدمحسن