...تا أوابی حفیظ

...تا أوابی حفیظ

ترتیب زمانی نوشته ها را از بایگانی ماهانه بیابید
......................................................................
آن که او به غمت دل بندد چون من کیست؟

ناز تو یا ... بیش از این بهر چیست؟

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

بهترین تعریف اعتدال

سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۹ ب.ظ

خوب است که موافق و مخالف دولت تاملی کنند بر بیانات دیروز رهبری، خدا راشکر تشخیص من درست بود.(دو سه خط زیر کپی پیست از سایت leader.ir است)

  •  بنده دولت را تأیید و حمایت می کنم و از همه توانی که در اختیار دارم، برای حمایت از دولت استفاده خواهم کرد و به مسئولان بلندپایه دولت اعتماد دارم.
  •  اعتدال شعار بسیار خوب و مورد تأیید است زیرا افراط همواره محکوم است.
  • مراقب باشید که برخی در صحنه سیاسی کشور، با شعار اعتدال، جریان های مؤمن را کنار نزنند زیرا همین جریان مؤمن است که در مواقع خطر زودتر از همه سینه سپر می کند.
  • اعتدال همان اسلام است. یعنی مقابله شدید با کفار و مهربانی با یکدیگر.

........................................................................................................................................................................................................

پس نوشت پست قبلی درباره آسید جواد:

با توجه به  پوشش ضعیف سیمای یزد و بی توجهی بعضی از سایتهای یزدی و در مقابل موج تسلیت اصلاح طلبان از آقای خاتمی گرفته تا تابش و عارف و سیدحسن خمینی و بعضی از مراجع قم، اگر نبود فهم درست و درایت امام جمعه یزد و مخصوصا فرمانده سپاه الغدیر یزد سردار فتوحی که شخصیتی عمیقا معتقد و دلسوز است، هر آیینه این تشییع جنازه و مراسمات بعدی  تبدیل به جولانگاه جریانات سیاسی و هیاهوی رسانه ای می گشت. واقعا کار بزرگی کرد سردار فتوحی عزیر که از ابتدای رحلت این بزرگمرد حضوری بسیار پررنگ داشت. اینجوری دهان یاوه گویان را بست. عدم رودررویی مرحوم  آسیدجواد با نظام را حضور  چه کسی بهتر از فرمانده سپاه یزد میتوانست ثابت کند؟ حضور با لباس نظامی فرماندهی که صراحت کلامش در مواجهه با اصلاح طلبان افراطی را کسی منکر نیست حاوی پیامهای مهمی بود.

 چندین بار پای خطابه بین نماز ظهر و عصر آسید جواد بوده ام و از نزدیک می دیدم که تمام همت ایشان روی تربیت و اصلاح زندگی فردی - اجتماعی مردم است. در مسائل سیاسی اصلا ورود نمی کرد و کلا ساکت بود. تقریبا مشی شبیه آیت الله بهجت. البته مرحوم بهجت العرفا جامعیت بیشتری داشت و در سیاست هم نظراتی مشخصی داشت و با رهبری رابطه. خوب از کجا میشه فهمید که آسید جواد در تقابل بود؟ جز این که گمانه زنی کنیم و سکوت ایشان را به منزله تعارض ببینیم که این گونه برداشت ناصواب است. از زمانی که دبیرستانی بودم این حرف ها پشت سر ایشان بود اما حتی یکبار و حتی از یک نفر هرگز نشنیدم که موضع مشخصی در باب مسائل سیاسی از ایشان مطرح شود. کارکرد این روحانی تربیت نسلهایی از مردمان مذهبی یزد بود و انصافا موفق هم بود. درود خدا بر او

  • ۹۳/۰۴/۱۷
  • سیدمحسن