...تا أوابی حفیظ

...تا أوابی حفیظ

ترتیب زمانی نوشته ها را از بایگانی ماهانه بیابید
......................................................................
آن که او به غمت دل بندد چون من کیست؟

ناز تو یا ... بیش از این بهر چیست؟

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

86 تا 89 - 4

جمعه, ۱۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۵۰ ق.ظ

همه احترام و توسل و عشق ما به قمر منیر بنی هاشم بجهت ولایت پذیری و تسلیم محض بودن ایشان در برابر ولی زمان خویش، اباعبدالله علیه السلام و نه از جهت علم وشجاعت و تیپ و چشم و ابرو و زیبایی ایشان است. باید برای ولی و امام زمان خویش،حضرت حجت علیه السلام ، همچو ابالفضل العباس پا در رکاب بود و دگر هیچ. باید این را بفهمیم

.................................................................

وافریادا زعشق وافریادا    کارم به یکی طرفه نگار افتادا   
                                        گر داد من شکسته  دادا دادا    ورنه من و عشق هر چه بادا بادا 

ابوسعید ابوالخیر

...................................................................

بی تو هرگز.همین وبس.

...................................................................

واعظی پرسید از فرزند خویش هیچ میدانی مسلمانی به چیست؟ صدق، بی آزاری، خدمت به خلق و ... گفت زین معیار اندر شهر ما یک مسلمان هست آن هم ارمنی ست

...................................................................

جهان پیر است وبی بنیاد از این فرهاد کش فریاد...

...................................................................

...پس حال که عبدالمالک برون در زندان است وقت مبارزه با عبدالمالک درون(نفس) واسارت و زندان کردن او فرا رسیده. ولی آن کجا واین کجا؟ 

...................................................................

و اما حزنی سرمد

...................................................................

اوصیکم بتقوی الله و سپس زدن آرپی چی. علیکم بالآرپی چی. چرا که لذتی در شلیک و پرواز موشک آن است که در هیچ ندیدم الا سوارکاری

...................................................................

یا امیرالمومنین! آروم آروم دارم از یادت میرم   معشوق سالهای جوانی من ای علی! کاری کن دارم از دست میرم... من هنوز حاضرم واسه تو بمیرم 

شب است و یاد تو مرا پر از بهانه می کند.چه کرده ای که دل  تو را چنین بهانه می کند.

...................................................................

شروع چله نماز صبح اول وقت، به طور همزمان من و یحیی حسن پور و سید علیرضا و جواد از فردا صبح، امین و مصطفی هم جلوترند.شروع همزمان ولی پایان با خدا داند. چهل روز دیگه یا چهل سال دیگه.مسئله اینست. التماس دعا

...................................................................

یا علی جانم بگیر و صحبت جانانه ام ببخش... آواره منم که یار به حالم نظر نکرد. ای دوست درد هست و لیکن طبیب نیست!!

...................................................................

و اما حضرت حجت و به خدا قسم دیگر هیچ

...................................................................

ای نور چشم من سخنی هست گوش کن  چون ساغرت پر است بنوشان ونوش کن   پیران(سدمحسن) سخن ز تجربه گویند گفتمت    هان ای پسر که پیر شوی پند گوش کن  

 پند من: علیکم بالعزلت

...................................................................

آمد طبیب بر سر بیمار خویش لیک فرصت گذشته بود و مداوا ثمر نداشت

...................................................................

دل دیوونه میخونه غم بخور ماه رمضون تموم شد ودیگر هیچ

...................................................................

الهی آنکس که تو را شناخت جان را چه کند   فرزند و عیال و خانمان را چه کند   دیوانه کنی هر دو جهانش بخشی   دیوانه تو هردوجهان را چه کند.
خدایا بعد از خودم و مال و خانواده و دوستانم، بعد پست و مقام و آبرویم، بعد خونه و باغ و موتور و ماشینم تو را بیشتر از همه دوست دارم. مطمئن باش!!!

...................................................................

أشهد أن هر چی سختی می کشم تو زندگیم بخاطر دوری از علی ع بوده

...................................................................

جام می و خون دل هر یک به کسی دادند ...

...................................................................

آنقدر زیر لبم نام تو را زمزمه کردم  که لبم سوخت ولی نام تو را توبه نکردم

...................................................................

از این زندگی، از خودم، از تو و از هرکس دیگه که دوستم داره، از همه، از همه کس و همه چیز بدم میاد. مرگ شیرینه.تمام

...................................................................

درین ظلمت سرا تا کی به بوی دوست بنشینیم گهی انگشت بر لب گهی سر بر سر زانو

...................................................................

امسال؟ این فصل؟ این ماه؟ این هفته ؟ امروز؟ امشب؟ الان؟ یا لحظه مرگ؟ کوله بار.

کوله بار من؟ کوله بار تو ای رفیق؟ کی؟ کجا؟ مقصد؟ آخرین فرصت؟  عمر... کودکی،نوجوانی،جوانی،بزرگسالی،میانسالی،پیری و ملاقات قطعی او. چه کنیم؟

...................................................................

آه از شب همبستری. یک لحظه به یاد آن شب افتادم که در آغوش یارم.

...................................................................

شهید مطهری درباره اخلاص: " کار برای خود کردن نفس پرستی ست . کار برای خلق کردن بت پرستی ست. کار برای خدا و برای خلق کردن شرک و دوگانه پرستی ست. کار خود و خلق برای خدا کردن توحید و یگانه پرستی ست." برو روش فکر کن تا بفهمی که تقریبا هیچ کس موحد نیست.

...................................................................

تو نه در دیروزی نه در فردایی. ظرف امروز پر از بودن توست.زندگی را دریاب.

...................................................................

تجربه شخصی سیدمحسن: اگر کسی تو ماه رجب کارش درست نشه و با خدا آشتی نکنه دیگه محاله...و رمضانش پر. کاشکی خودم بفهمم

...................................................................

وقتی کبوتری شروع به معاشرت با کلاغها کند پرهایش سفید می ماند اما قلبش سیاه می شود. دوست داشتن کسی که لایق دوست داشتن نیست اسراف محبت است  و من در زندگیم اسراف کردم

...................................................................

با تشکر از گردآورنده(جواد)، پایان.
  • ۹۳/۰۴/۱۳
  • سیدمحسن