...تا أوابی حفیظ

...تا أوابی حفیظ

ترتیب زمانی نوشته ها را از بایگانی ماهانه بیابید
......................................................................
آن که او به غمت دل بندد چون من کیست؟

ناز تو یا ... بیش از این بهر چیست؟

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

دلتنگی

پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۷ ب.ظ

عجب حس غریبی ست حس دلتنگ مادر شدن  تو ماه مبارک. برای من خصوصا در سحرها. اینو فقط یه دانشجو یا سرباز در به در می فهمه

نگاهی میکردم دیدم چند دانشجوی ارشد و دکتری اعم از دختر و پسر هم تو پست های ماه رمضانشان از این دلتنگی حرف زدند.

برای یه پوست کلفت پر تجربه ای چون من که 7 ماه را سال قبل تاب آورد و در عین دلتنگی صبر کرد و نرفت خونه، این اتفاق خیلی عجیب و غیر قابل پیش بینی بود. شاید بخاطر این باشه که اولین باره که سفره افطار و سحری دور از مادر هستم. اما این همه دلیل نیست. براستی مادر چه گوهر گرانبهایی ست و همین تعبیر هم چقدر نارسا. گوهر را هر چه گرانبها باز  قیمتی ست اما مادر را...

دور بودن از خانواده  تجارب ارزشمند خاص خودشو داره. ترنم اشک ناشی از دلتنگی مادرم که نهایت خوبی ها ست جدیدترین نوع آن است. امسال حسرت یشب کنار مادر بودن به دلم خواهد نشست.

به خواهر کوچکم امشب پیام دادم که "مامان نفهمه اما تو عمرم هیچ وقت به این اندازه دلم برای مامان تنگ نشده بود." نوشت: "چون میدونستم خوندنش حال مامانو خوب میکنه براش خوندم. ابراز برخی احساسات باعث دلگرمی میشه"   با این شاهکارش  غرورم را شکست و آبرویم را برد!!

مسئله...

  • ۹۳/۰۴/۱۲
  • سیدمحسن