...تا أوابی حفیظ

...تا أوابی حفیظ

ترتیب زمانی نوشته ها را از بایگانی ماهانه بیابید
......................................................................
آن که او به غمت دل بندد چون من کیست؟

ناز تو یا ... بیش از این بهر چیست؟

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

جواد نوشت

پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۵۹ ق.ظ
شب اول رمضان جواد ایمیل داد:

نون و قلم نبی ست و ما یسطرون حسین...
خیلی زیبا ست...
نوشته هایت را می گویم...
البته جای نقد هم در برخی موارد جزئی دارد ولی در کل نمره قابل قبولی از طرف من گرفتی...
خواسته بگویم که مراقب باش...خیلی خیلی مراقب باش...
قلم خیلی مقدس است و نوشتن مقدس تر...
پس باید بکوشی تا با قلم قسم خورده(در اینجا فضای مجازی) نوشته ای یا فضایی را آلوده نکنی...(البته آلوده در اینجا یعنی بهترین تفکرت برای نوشته ات)
آری...مراقب باش....
مراقب افکارت باش...اندیشیدن زیباست اما زیبا اندیشیدن بسی زیباتر...
اگر عقل حاکم باشد و بیندیشد و وهم گوش به فرمان رهبری عقل باشد،نوشته هایی که از درون افکارت می جوشد تو را به بهشت خواهند برد.شک نکن.چون این اندیشه ای ست الهی...
اما اگر کار برعکس شد و وهم قدرت اختیار را به دست گرفت و عقل را زندانی خود نمود،آن وقت است که افکار شیطانی بروز پیدا خواهند کرد و نوشته هایی که از درون این افکار تیر خورده بیرون خواهند آمد بسیار خطرناک خواهند بود و انسان را به سوی جهنم خواهند برد.نوشته هایی که شاید در ظاهر بسیار زیباست... نمونه بارز این گروه افرادی به مانند معاویه علیه الهاویه بوند...
اما او که همیشه عقلش بر وهمش تسلط داشت چنین فرموده است:
مراقب افکارت باش که گفتارت می‌شود...
 مراقب گفتارت باش که رفتارت می‌شود...
 مراقب رفتارت باش که عادتت می‌شود...
مراقب عادتت باش که شخصیتت می‌شود...
مراقب شخصیتت باش که سرنوشتت می‌شود...
آری نتیجه افکار ماست که سرنوشت ما را رقم خواهند زد...
پس باید و باید و باید تمرین کنیم و خوب تمرین کنیم که خوب بیندیشم....تا نوشته ای الهی بنویسیم...
امیدوارم در هر جا و در هر مکان و در هر زمانی که می اندیشی،آنگونه بیندیشی که باید بیندیشی...
تو سالهاست آنجا آنگونه می اندیشی و من سالهاست اینجا به تو می اندیشم...
آره و دیگر هیچ...
..........................................
می گویم و می پرسم: ممنون از لطفت اما تمجید همیشگی شما هم محله ای هام مرا  آخر به جای بهشت به سمت جهنم سوق خواهد داد. بعد این همه رفاقت هنوزم دوستان گویا ازم می ترسن یا رودرواسی یا هر چیز دیگه. مصطفا هم می گفت 99درصد. روح اله هم نظر مشخصی نمیده.دیگران نیز... . نمی دونم کجای کار ایراد داره. اما من بجای تمجید و تایید شما به نقد و اشکال کردن شما نیکان احتیاج دارم. خدا راشکر که حداقل خودم گاهی خودم و نوشته هامو نقد می کنم. "نقد در موارد جزئی" که گفتی  جز با بیان مصداق مشخص نمی شود. خوشبختانه سرتاسر متن تذکر بود اما کلی گویی، هر چند مفید.
ضمنا خودت میدونی که بهوش بودم از اول که دل به کس نسپارم ... بفهم دیگه. تمام 
  • ۹۳/۰۴/۱۲
  • سیدمحسن