...تا أوابی حفیظ

...تا أوابی حفیظ

ترتیب زمانی نوشته ها را از بایگانی ماهانه بیابید
......................................................................
آن که او به غمت دل بندد چون من کیست؟

ناز تو یا ... بیش از این بهر چیست؟

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

86 تا 89 - 1

يكشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۱۲ ق.ظ
کجاست شهید چمران، کجاست حاج ابراهیم همت، کجایند برادران باکری، کجاست شهید زین الدین و جهان آرا، أین حسن باقری، أین متوسلیان، أین سردادان صیاد وکاظمی، کجایند رزمندگان گمنام حضرت حجت ع و... کجاست بزرگ ابرمرد یگانه عصر غیبت  خمینی کبیر. شهدا و ما أدرئک الشهدا.
.............................................................
کسی سراغ من جز غم جز نفس جز ابلیس جز افکار پریشان و نومیدانه جز شکست های متوالی جز دورشدن هر روزه آرمان وهدف نمی آید 
                                                                                                                                                                         شمارش غم وغصه و زجرهای من به رقم ومیزان نمی آید
.............................................................
کاش میشد از زندگی انصراف داد! من حسابی ترسیدم خدایا چه کنم؟ زندگی و پیشرفت بیش از حد برام سخته. خاک بر سر خر من
..........................................................................................
رمضان می رود ومی برد از کف دل ما   آن که سی روز صفا یافت از او محفل ما   رمضان عقده گشا بود گنه کاران را   وای اگر او رود وحل نشود مشکل ما. وای بر من
..........................................................................................
سیدمحسن: اللهم أرنی الطلعة الرشیدة  خدا: محاله   یا امیرالمومنین
...........................................................

از سری پیامک های قابل انتشار (ارسالی از 86  تا انتهای 89) به چند نفر از خواص دوستان که به ابتکار و علاقه خاص جواد پی دی اف شد و بعنوان سورپرایز بعد چند سال بهم هدیه شد
  • ۹۳/۰۳/۱۸
  • سیدمحسن